Obsługa wielu działów: Organizacja i obsługa różnych działów, oddziałów firmy na jednym koncie

Czy w strukturach Twojej firmy są różne działy lub oddziały? W SalesDrive możesz prowadzić obsługę wielu baz klientów na jednym koncie!

Możesz mieć różne bazy klientów na jednym koncie SalesDrive!

Dla różnych działów:

Korzystając z SalesDrive za pomocą jednego logowania możesz obsługiwać całą organizację i wszystkie działy, nie musisz zakładać kilku odrębnych kont.

Kiedy warto korzystać z funkcjonalności różnych baz klientów?

Przykład 1

Prowadzisz szkołę językową dla dorosłych i dzieci. Są to różne działy grup klientów, z którymi pracują różni handlowcy i stosują inne schematy sprzedaży. Nie mniej jednak dyrektor, HR, marketingowiec – muszą mieć dostęp do obu działów. W takim przypadku najwygodniej będzie stworzyć dwa działy.

Przykład 2

Prowadzisz kilka salonów samochodowych sprzedających różne marki aut i każdy ma swoich handlowców. Jako osoba zarządzająca salonami możesz mieć wgląd na wszystkie salony dzięki funkcjonalności tworzenia oddzielnych działów.

Łatwo zarządzaj kilkoma działami firmy z SalesDrive!

Jak rozpocząć pracę z SalesDrive?

Załóż darmowe konto

Załóż konto!

Masz pytania?

Rejestracja w SalesDrive

.salesdrive.me

Rejestrując się, akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.